این آخرین شعر...

سر برده در گریبان...

بی خود تر از همیشه...

ای تکیه داده بر من ای سر سپرده بانو

حیف ...

حیف بر نهایتی که با من برابر کردی...

نظرات 4 + ارسال نظر
من پنج‌شنبه 15 دی‌ماه سال 1384 ساعت 19:46 http://asheghaneh.blogsky.com/

سلام.
نمی خواهم در مورد نوشته تون نظر بدم .
از شما هم انتظار ندارم که به وبلاگی که ساختم سر بزنید .
ولی اینو بدونید.
شما برای بعضی ها یه دل مشغولی هستین.
شاد باشین و شادی بدین.
نمی دونم چرا هیچ کس از شادی نمیگه نه اینکه الکی خوش باشه یا من دردی ندارم .نه
ما همگی متاسفانه شادی رو و شاد بونه خودمون رو برای خودمون می دونیم و فقط وقتی که غمگینیم درد دل می کنیم.
به خدا ادم بی غم نداریم (همه می دونیم).
من فکر میکنم ما (وبلاگ خوانها) با پیدا کردن شریک برای غم ها مون شاد می شیم.
متاسفانه!!

زهرا شنبه 17 دی‌ماه سال 1384 ساعت 12:25 http://shevreh.blogfa.com/

salam
hale shoma
lotfan bara nazar dadan az khodeton maye bezar
ma az hich ja chizio copy nakardim
in shomaeen ke be esme adamaham rahm nemikonin va ono copy mikonin
khosh bashin ba in karye bacheganeh
ba tarifaee ke shenide boodam in kar az shoma baeed bood
ta bad

دختر باران سه‌شنبه 27 دی‌ماه سال 1384 ساعت 20:20 http://baran15.blogfa.com

سلام وبلاگ بسیار زیبایی دارید.به من هم سر بزن

مبین حسینی از دبی دوشنبه 17 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 15:43

سلام...خیلی خیلی وب لاگ قشنگی داری....من از این جور وب لاگها خیلی خوشم میاد....روزهای خوبی برایت آرزومندم

روز ها گر رفتند گو رو باک نیست تو بمان ای آنکه همچو پاک نیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد