هرکه او دور ماند از اصل خویش...

حاجیان رخت چو از مکه برند                مدتی در عقب سر نگرند
 
تا به جایی که حرم در نظر است           چشم حجاج به دنبال سر است
 
من هم از کوی تو گر بستم بال             باز با کوی تو دارم سر و کار  
  
چشم دل سوی تو دارم شب و روز        چشم بر کوی تو دارم شب وروز
 
تو صنم قبله آمال منی                       چون کنم صرف نظر مال منی
 
روی رخشنده تو قبله ماست               مردم دیده ما قبله نماست...
 
 
 
 
نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 22:20

سلام
زیبا بود

خدا را در فراخی خوان و در عیش و تن آسانی
نه چون کارت به تنگ افتند خدا از جان و دل خوانی

آنجل سه‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 22:21

زندگی برای هر کسی یه معنی داره
مهم اینه که معنی داره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد