عبور...

 آه...

 سهم من اینست


سهم من اینست


سهم من ،


آسمانیست که آویختن پرده ای آنرا از من میگیرد


سهم من پایین رفتن از یک پله متروک است


و به چیزی در پوسیدگی و غربت واصل گشتن


سهم من گردش حزن آلودی در باغ خاطره هاست


و در اندوه صدایی جان دادن که به من می گوید


دستهایت را


دوست دارم ...

 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
یاسمین دوشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 21:59

مرسی امیر جان وبلاگت خیلی جالبه راستی روز تولد کی؟(:

یاسمین دوشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 22:26

حرفهای ما هنوز نا تمام ...................................

تا نگاه می کنی

وقت رفتن است

باز هم همان حکایت همیشگی

پیش از آنکه با خبر شوی

لحظه عزیمت تو ناگزیر می شود

ای ................

ای دریغ و حسرت همیشگی !

ناگهان

چقدر زود دیر می شود



یاسمین جمعه 4 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 14:15

agar avalesh be fekr akharesh nabashi akharesh be fekre avalesh miofti...lezati ke dar feragh hast dar vesal nist chon dar feragh shoghe vesal ast va dar vesal bime feragh!!! ......aghaze kasi bash ke payane to bashad

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد